"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 24 września 2010

*** Jesień na powitanie...***

...ofiarowała nam słoneczne dni. 

Taką Jesień to ja rozumiem...dni są piękne i przyjemne. Poranki upajają promieniami wschodzącego słońca, kawa jeszcze smakuje latem a ogród zaprasza na popołudniową biesiadę...zaczyna się weekend, jak wiem będzie ciepły i miły.

Muszę wybrać się do naszego lasu na jesienny, rodzinny  spacer. Później kiedy przyjdą deszcze i plucha nie będzie szansy tam pójść,..przeszkodzi błoto, kałuże i znowu błoto :(

Dziś z Shanti mamy "dzień fryzjerski"...sunia idzie do fryzjera na strzyżenie a Pańcia na strzyżenie i farbę, bo siwizna już wielka na mojej głowie :( 

Życzę Wszystkim szalonego, jesiennego weekendu...bo przy takiej pogodzie jak dziś,  
można wspaniale i czynnie wypocząć - BUZIAKI WIELKIE  :*

ACH, jeszcze kolejna butelka : Nr  5 
...dla przyjaciółki do jej domowego biura, które jest w tych barwach


12 komentarzy:

  1. Koleżanka będzie zachwycona !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. butelka świetna; bardzo podoba mi się kolorystyka, wyrazisty motyw i ogólna kompozycja - niezwykle ... wiosenna :)CUDNA

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczka piękna. Rzeczywiście wspaniała jesień.Postanowiłam nie słuchać prognoz pogody. Przyjmuję dzień taki jaki jest i jestem z tego zadowolona. Super leśnego spacerku życzę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech jesień trzyma taką formę jak najdłużej!
    Spaceru do lasu zazdroszczę, mnie się chyba nie uda wyrwać.
    A buteleczka śliczna jak poprzednie i taka energetycznie wesoła :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam w planie wycieczkę do lasu - ech już przebieram nogami! Życzę udanej wycieczki i wspaniałej fryzury!

    OdpowiedzUsuń
  6. preslatke u ove male bočice koje radiš:))))....
    vidim da i ti kao i ja stalno mjenjaš nešto na blogu:)))....to je odlika nemirnog i kreativnog duha:))...
    pozdrav iz rijeke:))....
    M.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczatek jesieni rzeczywiscie nas rozpieszcza i oby tak jak najdluzej.
    Butelka sliczniutka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Dzisiaj jest wyjątkowo pięknie i słonecznie:)))
    Zgadzam się z Anetką, oby jak najdłużej :)))
    Butelka super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Muy linda botella, por acá ya terminó el otoño y es comienzo de primavera y está todo floreciendo...
    Buen viaje.

    Un abrazo
    Cecilia

    OdpowiedzUsuń
  10. Es muy linda esta botella, los colores preciosos!
    Besos,
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję - Bardzo
    c.d. butelek nastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kuc,kuc,evo mene opet:)))....na mom blogu te čeka nagrada....nadam se da ćeš ju preuzeti:))...
    M.....

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)