"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 27 stycznia 2011

*** SZUKAM...***

...ulicy w przedpokoju.
Jakiś czas temu odwiedziłam blog...i tu właśnie problem...nie wiem jaki ? :(
Pamiętam, że  jego właścicielka, pokazywałam swój przedpokój...była ławeczka, zegar dworcowy, drzewko na ścianie itd...bardzo mi się ta aranżacja podobała.
Niebawem zaczynam remont u siostry...chciałabym jej pokazać to pomysłowe  i urocze rozwiązanie.


Może któraś z  Was wie, gdzie "ta ulica w przedpokoju" ????

8 komentarzy:

  1. Nie pomogę, chociaż w pamięci mam taki obraz, szperałam szperałam i nic :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wiem o co chodzi, szukasz bloga Agi, Sciezka Ku Pelni:
    http://agaku-pelni.blogspot.com/2010/11/wieszaczki.html
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko, jesteś wspaniała !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Właśnie tego szukałam - duża buźka :*
    To fajna aranżacja w niewielkim przedpokoju.
    Wędrując po blogach tyle się ogląda wspaniałości...czasami coś utkwi w głowie, czasami wyleci...DOBRZE, ŻE NIEKTÓRZY MAJĄ DOBRĄ PAMIĘĆ :)
    Jeszcze raz duża Buźka - TEMAT ZAMKNIĘTY !
    a AGNIESZKĘ DODAM DO "OBSERWOWANYCH"

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś z moją pamięcią nie tak.:(((((
    Agnieszkę mam już u siebie w "obserwowanych"...wstyd, chyba dawno u niej nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, najwazniejsze ze o to chodzilo i zostalo znalezione:-)))
    Buziaki sle.

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę, że już Atena pomogła:) mi też utkwiła w pamięci ta aranżacja;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mialam na mysli Malgosie z www.lowflyingangels.blogspot.com , Ona miala waska uliczke jednej z toskanskich miejscowosci
    Pozdrawiam Ivciu Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za pomoc !!!
    Małgosiu, muszę przyznać, że "stryszek" Małgosi też "zwala mnie z nóg", lubię tam zaglądać i ta uliczka też jest fajnie wkomponowana...jednak myślałam, jak wiesz o przedpokoju Agi.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)