"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 2 marca 2011

*** SŁOŃCE DODAJE SIŁ ***



Od kilku dni świeci cudowne słoneczko...przegania Zimę i jej ogarniający wszystko chłód.
To słońce ładuje moje akumulatory i dodaje skrzydeł do dalszej życiowej wędrówki.
Jeszcze kopniak od dzieci...i wszystko wraca do normy :)))


Dziękuję za Wasze miłe, ciepłe i dodające siły słowa pod poprzednim postem.
DZIĘKUJĘ...choć czasem nawet i słowa najlepszej przyjaciółki nie pomogą...
warto wziąć czyjąś dłoń do swojej i posiedzieć cichutko obok.


No, ale koniec z użalaniem...świeci słonko i niebawem przywitamy Wiosnę...przecież tak bardzo na Nią czekamy.


Zasiadam dziś do warsztatu, ręce już się nie trzęsą :)))))) trzeba czym się zająć  :))) 
wybaczyć i zapomnieć.


MaJU - upominki dla Ciebie ukończone, wstyd mi, że tak długo to trwało, ale  wszystko się skomplikowało...postaram się dziś wysłać...Przepraszam Cię.


Na zakończenie -  zdjęcie butelki, którą zrobiłam jakiś czas temu dla mojej siostry - była ona numerem 8 w  "SZKLANEJ DZIESIĄTCE"
Odwiedzając ostatnio Tamcię, pstryknęłam  fotkę...

POZDRAWIAM  I  POSYŁAM  Z ZIELEŃCA PROMIENIE SŁOŃCA
ŻYCZĘ MIŁEGO MARCOWEGO DNIA


7 komentarzy:

  1. Ach, po przeczytaniu tak słonecznego posta ..aż lepiej się czuję ...Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci świeci i grzeje Twoje serducho Ivciu.
    Wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że samopoczucie u Ciebie lepsze. Niech już to słonko pozostanie. Wszystkim nam się robi lepiej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację: słoneczko dodaje sił,energii...Będzie dobrze!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby słoneczko Cię nie opuszczało. Na każdy dzień dużo promyków życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,ze już lepiej:)Oby wiosna i cieplo zostalo juz z nami na dobre:)Buteleczka świetnie komponuje się z siostrzanymi bibelotami:)A ja podziwią Twojego storczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ivciu Kochana niech Sloneczko naladuje akumulatorki i pomoze wybaczyc (domyslam sie) bo zapomniec pewne rzeczy jest ciezko.
    Pozdrawiam Cie i choc przez ekran monitora - MOC MAGICZNIE POZYTYWNEJ ENERGII SLE!!!!!!!!!!!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)