"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 2 listopada 2010

*** Bez tematu ***

...,, Dzień jesienny tak cicho
jak liść zżółkły opada;
złoto ma z października,
smutek ma z listopada

i w ten smutek złotawy,
i w ten płomyk zamglony
przybrały się Zaduszki
jak w przejrzyste welony..."
                                Hanna Łochocka

Nostalgiczny weekend powoli mija. Myślę, że wiele z Was odwiedziło groby najbliższych a jeżeli nie,  to na pewno myślami powspominałyście tych co odeszli...i tylko  żal pozostał ^^
Czasami setki i tysiące kilometrów dzielą Was Kochane od kraju i rodziny...pozostaje telefon, e-mail, list lub kartka napisana tęsknotą ^^
A skoro już mowa o kartkach,  to zachęcam do udziału w bardzo fajnej świątecznej akcji.
Szczegóły TU


Teraz kilka słów o 2 podkowach...tak, tak o podkowach.
5 lat temu, "robiąc" wykopy pod nasz dom, w ziemi znalazłam 2 podkowy.
 Nie zdziwiło mnie to, gdyż dom powstawał na terenie dzikim, leśnym w otoczeniu małych, prywatnych stadnin.
Pierwsza podkowa zawisła - "na szczęście" na kukawce domu
Druga natomiast ciągle leżała i czekała na swoje miejsce.
I tak to ostatnio wpadł mi do głowy pomysł na nią...umieściła ją w sypialni :) żeby tu też nie zabrakło szczęścia :) 
Półeczko-wieszaczek dorobiłam sama i wyszło właśnie to...

Mam podkówkę, ale nie mam qnia. 
Na razie postawiłam aniołka, żeby czuwał w nocy, ale teraz poszukam sobie małego, białego konika.
Jednego znalazłam...Rosenthala...oj, tylko 4000zł :))))))))))))))))))))
Poszukam dalej.

Do mojej kolekcji Aniołów doszedł nowy, a właściwie dwa...tulące się na kuli
prezent od mojego kochanego K. :) 

Ponieważ praca mnie kocha to idę szlifować szafkę z farby a Wam kochane życzę miłego, ciepłego tygodnia

9 komentarzy:

  1. Niech szczęście Was nie opuszcza.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno to dobry znak znaleźć podkowę, a już dwie...i do tego na terenie na którym miał stanąć dom:)Na pewno przyniesie Wam mnóstwo szczęścia:)
    A podkowa w sypialni wyglada uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo szczęścia zycze. Podoba mi sie ta podielona podkowa i aniolki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z podkową do sypialni - prześliczny i te aniołki...ach

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kochana

    Takie znaleziska to sa swietne.
    Fajny pomysl z zawieszeniem jednej na domie, drugi tez szalenie mi sie podoba.
    A aniolki na kuli sa poprostu slodkie:-)
    Pozdrawiam goraco i zycze owocnej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ivciu tez na nowy dom dostałam dwie podkowy. Podsunełas mi pomysła jak je wyeksponować.
    4 tys oj to ty za takie pieniadze może prawdziewego lepiej kup.
    buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  7. O!!! Jaka fajna sypialniana podkowa!!! Doskonały pomysł:)
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ivciu jak miło ,że zawitałaś w moich blogowych progach. Dzięki temu ja mogę przyjść z rewizytą.Jeśli pozwolisz będę wpadać częściej bo widzę ,że twórcza z Ciebie kobietka.Pomysł z podkową w stylu shabby jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj sama chciałabym mieć taką podkowę;)
    Aniołki cudne:)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)