"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 23 lutego 2010

*** Ziołowo Mi...***

Uwielbiam zioła...zwłaszcza bazylię.  Te cudowne, zielone ulepszacze dań, lubię mieć zawsze pod ręką...świeże lub suche.
Kiedy jakiś czas temu, kupiłam kilka serwetek właśnie z motywem ziół, przeczuwałam, iż przedmioty ozdobione nimi,  zagoszczą właśnie w  mojej kuchni.
 Tak się stało i cały czas coś nowego wymyślam...i tworzę ...i kleję...i lubię to...choć to takie proste i oklepane :)
(*w tym słoiczku zawsze trzymam pęczki natki w wodzie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)