"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 28 lutego 2010

*** Makowy chustecznik ***

..." Słońce! Słońce!
I maków purpurowych kwiecie!
Drżących łanów poszumy,
Pszczół grające roje,

I usta całowane,
Drogie usta Twoje -
I w lipowych alejach
Kwietniane zamiecie!..."
                             Kazimiera Zawistowska

3 komentarze:

  1. Przepiękny ten chustecznik! Mam tę piękną serwetkę i u siebie, ale kompletnie nie miałam na nią pomysłu. Ty ją wykorzystałaś po mistrzowsku!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, robiłam go w prezencie dla mojej przyjaciółki, to właśnie ona chciała motyw maków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio bardzo je polubiłam, do tego stopnia, że zaprosiłam je do mojej nowej łazienki :) Łazienka dopiero powstaje, ale płytki wyglądają mniej więcej tak: http://www.polcolorit.pl/produkty.php?id=56

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)