"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 27 lutego 2010

*** Niechciane butelki ***

Przez długi okres czasu nie mogłam przekonać się do zrobienia jakiejkolwiek butelki w decu.
Moja powściągliwość brała się stąd, iż wydawało się to zbyteczne...co ja zrobię pózniej z butelką, gdzie ją postawię, czy będzie pasowała do reszty przedmiotów itd.
Oczywiście butelki po różnorodnych trunkach myłam i zachowywałam z myślą, że nadejdzie dzień, w którym podejmę wyzwanie.
I tak się stało, kupiłam serwetki w muszelki i wykonałam pierwszą butelczynę...do łazienki, ponieważ to królestwo MUSZLI (jedna wielka, biała wisi na ścianie;))).
W mojej duszy nastał zachwyt i radość z przyjemności wykonania i oglądania muszelkowej butelki.(o tym w kolejnym poście).
Do dziś zrobiłam ich już kilkanaście i ciągle robię nowe...to uzależnia :))))
Oto wybrane, moje ulubione...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)