"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 15 czerwca 2010

*** Po prostu Post ***

No i do kina nie poszłyśmy :(  Cały czas padał deszcz. Mamy z domu do autobusu 1 km drogi a żadna z Nas nie posiada prawa jazdy i nie jeździ autkiem. Szkoda, ale tak się na razie ułożyło - brak chęci i smykałki do kółka. Moim jedynym osobistym środkiem lokomocji jest skuter lub rower.W deszczu jednak te środki zawodzą  i pozostaje siedzieć w domu. W ciągu tygodnia wozi nas  Nasz kochany K. lub moja teściowa, która mieszka obok. Teraz jej nie ma, bo pojechała na wczasy, nad morze do Krynicy :)  Musimy sobie radzić same.
Ostatnio jednak stwierdziłyśmy, że chyba po wakacjach pójdziemy na kurs i wtedy nie będzie problemu.
Zrobiłyśmy sobie kino w domu - popcorn, paluszki, cola i DVD - po raz kolejny obejrzałyśmy "Pamiętnik" a później "Harry Potter i Książe Półkrwi".

Moje butelki wyschły i są gotowe do prezentacji...
- kolejna  "lawendowa laleczka" z mini warkoczykiem dołączy do mojej kolekcji na półce
- oliwkową wykonałam do kuchni i zamierzam trzymać w niej olej, gdyż te sklepowe, plastikowe nie są specjalnie piękne
- trzeciej  nie mogę jeszcze pokazać,  bo jest golutka i czeka na wstążeczkę:)

O, zaczyna świecić słoneczko więc kończę i idę...
 POZDRAWIAM ZE SŁOŃCEM

7 komentarzy:

  1. oj przydały by mi się takie piękne butelki do kuchni.....
    cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje buteleczki Ivciu! Nadają mieszkaniu klimat i indywidualność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane prace i swietny pomysl na trzymanie oliwy, wtedy i czysto i ladnie i od razu ozdoba kuchni...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buteleczki ! Bezcenny czas spędzony z córką. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne butelki:)Czy wypiekasz je w celu utrwalenia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje Kochane! Cieszę się, że butelki się Wam podobają - to dla mnie wielka motywacja i zachęta na przyszłość.
    Ludeczko - nie wypiekam butelek, może to błąd?

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)