"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 23 czerwca 2010

*** Dla taty ***



- Nie da się wypowiedzieć tego co serce czuje,
pragnę Cię Tatusiu chociaż gorąco uściskać w tym dzisiejszym dniu 
( wiem, że to zrobię )
dziękuję za wszystko czego mnie nauczyłeś i co pokazałeś w życiu,
i życzę Ci tego, co można pragnąć od losu dobrego - niech się spełnią Twoje wszystkie marzenia:
...niech dane Ci będą w życiu same długie wiosny i krótkie zimy,
...niech nie opuszcza Cię spokój dnia,
...niech w zimny wieczór będą Ci dane ciepłe słowa
...niech słońce świeci nad Tobą jak najdłużej,
...niech otacza Cię miłość,
...niech jasne światło, którym promieniejesz niechaj Cię prowadzi,
...niech droga poszerza się na Twój przyjazd,
...niech wiatr pcha Cię do przodu a słońce przyjemnie ogrzewa,
...niech Pan Bóg nie wypuszcza Cię ze swojej dłoni,
...niech będzie Ci dane dożyć wieku tak sędziwego jak wiek tych gór naszych,
   i zaznać szczęścia bezgranicznego jak oceany
A na koniec życzę Ci tatusiu - jak życzy w bajce dobra wróżka,
By spełniło się życzenie z samego końca Twojego serduszka

A i jeszcze jedno, - żebym Cię miała pchać,  to Giewont zdobędziemy !!!

4 komentarze:

  1. Jakie piękne życzenia! Muszę zadzwonić do swojego taty...dobrze, że mi przypomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdym słowie czuć prawdziwą miłość !
    Czyżbyś była tatusia "Balbiną" ?
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  3. MariaPar - Jako dziecko uwielbiałam bajkę "Gąska Balbinka", przekręcałam tytuł i mówiłam Gąska Bilbonka...do dziś jestem dla rodziców Bilbonką lub Bilbusią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne życzenia:) Pozdrawiam Ciebie i Tatę:)

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)