"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 22 marca 2010

* WITAMY ZIELONĄ, CIEPŁĄ, UKWIECONĄ PANIĄ, *

Bardzo dziękuję za miłe i ciepłe komentarze. Są one naprawdę bardzo cenne dla mnie. Wasze słowa sprawiają mi wiele radości, motywują, pocieszają, bawią a przede wszystkim doceniają moją pracę. DZIĘKUJĘ !!!
Wczorajszy dzień upłynął bardzo sympatycznie. 
Koło południa pojawiło się słońce, które dało pierwsze ciepłe, wiosenne powietrze.Wyszliśmy z  K. na ogród, chcąc zrobić pozimowy rekonesans, obejrzeć straty, zaplanować nowe rozwiązania i poprawki itd... Zrobiło się naprawdę błogo i przyjemnie, zlegliśmy na fotelach, rozkoszując się wiosennym powietrzem :)
Nasze lenistwo przerwał dzwięk telefonu - to zadzwonili Nasi Przyjaciele z propozycją, iż chcą przywitać Wiosnę wspólnym obiadem :0. Mój K. powiedział, żeby wpadli do nas, to odpalimy grilla i uczcimy  również naszą rocznicę . I tak zamiast topienia MARZANNY - zapłonąl grill, a na nim: karkóweczka, skrzydełka, kaszaneczka, kiełbaska.Na stole nie zabrakło również mojej ulubionej sałatki greckiej i pieczonych ziemniaczków. W chwili rozpalania lunął deszcz:((((( -grill w altanie a my do domu :))))
 Chyba zapach się rozniósł po okolicy, bo za jakiś czas przyszli następni goście (oczywiście każdy coś przyniósł) - po prostu SUPER DZIEŃ ...zeszło się do 22.00.
Cudowną "wisienką" na zakończenie wczorajszego dnia był prezent od mojej córci, -cudeńko !!!
Powiedziała, że nie mogła się oprzeć i musiała to kupić, a wszystko za zasługą Sebcia (mojego, mam nadzieję przyszłego zięcia), który wypatrzył TO w sklepie (nie wiem czy widać to na zdjęciu, ale z dzbanuszka wypływa woda)
Była też druga "słodka wisienka", o której dowiedziałam się dopiero dziś rano  - wygrałam candy u Hafi. huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
To tyle jeśli chodzi o 21 MARCA 2010r.
..." Wiosna dziś jak w kapelusz 
ubrała się w moje okno,
Zawiązała woalkę firanki
I patrzy nieba zrenicą
błękitną, wilgotną,
 Z uśmiechem spłakanej kochanki
                                                   (Bronisława Ostrowska)

2 komentarze:

  1. gratuluje wygranej!
    i najlepsze zycznia z okazji rocznicy!!
    przyjemnie spedzony czas w doborowym towarzystwie,to cos,co bardzo lubie:)
    u nas w sobote sypal snieg,wiec o grilowaniu nie bylo mowy:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent, nie ma lepszego prezentu niż aniołek :)
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)