"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 8 marca 2010

*** 8 MARCA - czyżby wyjątkowy? ***

Dzisiejszy dzień zaczął się trochę pechowo. Dlaczego? Nastawiłam się psychicznie, że  pojadę dziś do sklepu Gosi z Urokliwiska. Muszę jechać jutro,  gdyż dziś sklep zamknięty.:(   TrUdNo - GOSIU należy Ci się wolne!!!.
Z drugiej strony może to i dobrze, bo taka piękna pogoda, że trzeba trochę posprzątać przed domem, przygotować dobry obiadek dla chłopaków (na pewno mnie i Oli coś kupią ) i spędzić miło popołudnie i wieczór :)
Wcześniej  jeszcze, zadzwonił mój kochany tata z życzeniami  i od razu dzień stał się piękniejszy.
Przed chwilą była moja przemiła listonoszka i przyniosła paczkę z zamówionymi serwetkami - będzie co robić :)
A' props pogody,  mój termometr w tej chwili  w słońcu wskazuje  17*C - SUPER!!!
Z radia GG płynie muzyka  i w tej chwili "leci" utwór  WHERE DO I BEGIN  -motyw przewodni z  filmu  LOVE STORY .  - ( ROZMARZYŁAM SIĘ  ^^ )
I jeszcze bardzo ważna sprawa - Hafi - http://hafija-arty.blogspot.com/ mnie znowu WYRÓŻNIŁA - dziękuję jej z całego serca, nie wiem, po prostu nie wiem czym sobie zasłużyłam na to cudowne WYRÓŻNIENIE
~~ wkrótce przekażę je dalej, ale komu?...

---Myślę, że to będzie wyjątkowy dzień  ---  i Wam życzę tego samego

4 komentarze:

  1. A u mnie zamiecie i zawieje.Zima na całego!!

    Wszystkiego najlepszego!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego Ivciu :) Świętuj!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, trafiłam tu dzięki Mirce z Poukładanego świata...i jakoś tak spodobało mi się u Ciebie, mogę zaglądać?pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  4. A Hafija wie co robi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)