"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 6 maja 2011

*** Dziś ustawianka BOLLY...***

Irma z blogu http://allemaalkleurtjes.blogspot.com
i
Agnieszka z blogu http://3.bp.blogspot.com


powoli zarażają mnie zabawą w PIĄTKOWE USTAWIANKI...


Dziś pozwoliłam sobie ustawić moją kolekcję filmów z gatunku BOLLYWOOD....


* te w pudełkach...


* a te bez pudełek...


USTAWIANKĘ kończę piosenką z mojego ulubionego filmu 
- "Nigdy nie mów żegnaj"...
to odbiera nadzieję, na ponowne spotkanie :),
dlatego Wam Kochane mówię DO ZOBACZENIA,    życząc miłego weekendu.


5 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja ;) Nigdy nic z tej tematyki nie oglądałam ale może teraz się skuszę ;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzę kochana, że wiele nas łączy....uwielbiam ten film, to jeden z nielicznych, który oglądałam z Bolly, ale za to mój ukochany:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ivciu, kochanie, super ustawionko..no i niczego sobie kolekcja Bollywood:)Fajny pomysl na babski wieczor...winko...czekoladki...chusteczki
    Buziaczek
    aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca kolekcja.
    Tbie Ivciu również miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze Ivciu, ze kreatywnosc podpowiada Ci super rozwiazania wariacji na temat ustawianek:-)))
    Mam tylko kilka filmow z tego gatunku a u Ciebie kolekcja jest imponujaca!!!
    Usciski i cudownej niedzieli zycze!

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)