"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 29 maja 2010

*** W oczekiwaniu na wakacje ***


Gdy do ucha przykładam muszelkę
Szumi morze w niej zaklęte
“… Gorący piasek na plaży
W promieniach słońca się praży
W toni morza błękitnego
Odbija się bezchmurne niebo
Dzienna bryza morskie fale
Wnet zamienia w grzywy białe…”
A muszla zaczarowana
Dalej szumi niczym fala…

http://wierszokleci.biuroofert.pl
Nowe "tworki" muszelkowe do łazienki - chciałabym już spacerować po plaży i zbierać muszelki,  kamyczki...


7 komentarzy:

  1. przepiekne, bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mże i to banalne ale lubię morskie klimaty i muszle w łazienkach. Fajne ozdoby Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, ja tez juz odliczam dni do wakacji nad morzem :) szumu fal, bryzy od wody i zapachu słońca

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby!!
    A nad morze to ja też chcę!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tęskno już za latem, ciepłem i beztroskim lenistwem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie morskie ozdoby.
    Ja tęsknię za górami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa...zrobiłam te drobiazgi tak na szybko - naszło mnie...
    MariaPar - Kocham góry i zawsze za nimi tęsknię, ale w tym roku marzę o morzu, bo będzie to MORZE ŚRÓDZIEMNE :)

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)