"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 26 maja 2010

*** ŚWIĘTO NASZYCH MAM ***

DLA MOJEJ NAJUKOCHAŃSZEJ MAMY

Ty taka dobra, Ty taka święta
Co darzysz mnie swą miłością
Dziś Mamo Twoje święto
Dla dziecka to taką radością!
Ty w zamian za me życzenia
Za bukiet z girland lub róż
Ty Matuś za moje pienia
 Pocałunek tylko mi złóż!
A choć codziennie modlę się za Ciebie
By Bóg  Mateńko błogosławił Ci
Dziś więcej modłów do Boga na niebie
Niosłam też zwykle dla Twych dalszych dni!
Chcę - by oszczędził Ci Bóg Matuś łez
By uśmiechami wyścielił Twą drogę 
By co dnia dał Ci Mamo radość też 
A ja dołożę swych starań jak mogę.
Przytul mnie dzisiaj do do serca Twojego 
Chcę mieć tam miejsce w radości czy w bólu
Bo wiem,  że dla dziecka nie ma nic lepszego
Nad SERCE MATKI !...Ty nade mną króluj !

NIECH DNI TWOJEGO ŻYCIA MAMO ~~ BĘDĄ JAK DIAMENTY !!!



NAJLEPSZE ŻYCZENIA DLA WSZYSTKICH MAM NA ŚWIECIE

2 komentarze:

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)