"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 21 kwietnia 2010

*** Chyba powrót do codzienności ***

Minęło kilka dni od tragedii. Wciąż ciężko się otrząsnąć, zwłaszcza, że codziennie odbywają się pogrzeby i dodatkowo świadoma jestem tego,  iż tyle ciał jeszcze nie powróciło do kraju. Rodziny czekają a my wraz z Nimi.
Piszę to,  gdyż tak trudno wrócić do codziennego rytmu dnia i  nie wiem dlaczego?  Myślę, że to wina tego smutku,  który gościł cały tydzień w telewizji,  w domach, w szkołach, na ulicach itd...
Dlatego dziś - powiedziałam sobie dość tego!!! czas na powrót...

Pogoda też nie jest łaskawa dla nas, jakoś chłodno i nie chce się wyjść z domu :(
Dlatego znowu troszkę popełniłam decu w tym tygodniu.
Z płytki glazury zrobiłam sobie do kuchni podkładkę. Stoją na niej na rzeczy typu: cukiernica, sok malinowy  i talerzyk z cytryną. Są wyeksponowane i stoją zawsze pod ręką koło czajnika.
                                                             - mój ulubiony motyw ziołowy

Sypialni moja jest upiększana stopniowo lawendą, kolorami fioletu, fuksji, fiołka -CUKIERKOWY POKÓJ

Wykonałam więc kolejne przedmioty, które zagościły w moim królestwie. Szkatułka na biżuterię i deseczka na ścianę.


Obecnie jestem w trakcie lakierowania dwóch  kolejnych butelek...już niebawem pochwalę się i nimi :)

POZDRAWIAM WSZYSTKICH ODWIEDZAJĄCYCH I DZIĘKUJĘ, ŻE WPADACIE W ODWIEDZINY :)

1 komentarz:

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)