"CODZIENNIE UPADAM...
CODZIENNIE SIĘ WAHAM...
CODZIENNIE PODPIERAM...
ALE DŹWIGAM CAŁY MÓJ ŚWIAT I DŹWIGAĆ BĘDĘ"


Wczoraj jest historią – Jutro jest tajemnicą – Dziś jest darem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 27 sierpnia 2011

*** Doczekałam się...***

W ostatnim poście Marta napisała, że marzenia się spełniają.
To prawda, warto jest czasami poczekać, aby mieć to - czego się pragnie.
Moje marzenia są często bardzo przyziemne, lecz muszą czasami wziąć "na wstrzymanie" i w hierarchi spraw ważnych ustawić się na końcu kolejki.


STÓŁ  do jadalni - rzecz ważna...ale skoro jakiś jest, to po co kupować nowy.
No i musiałam na ten NOWY- poczekać aż 5 lat.
Marzył mi się stół okrągły, nie za duży, ale z możliwością rozkładania.
Znalazłam taki o jakim marzyłam - wybarwienie orzech, 110 średnicy i  bardzo funkcjonalny, gdyż posiada 3 wkładki czyli jeden stół a 4 odsłony.
W komplecie krzesła...czyli moje marzenie się spełniło :)
Właściwie ten stół jest używany tylko "od święta", gdyż posiłki spożywamy w kuchni przy drugim stole.
 Same zobaczcie, widać różnicę...???


Mam taki zeszyt marzeń, zapisuję w nim wszystkie swoje marzenia...nawet takie "bzdetne" jak np. - kupić rolety do sypialni
Każde zrealizowane marzenie wykreślam i wiecie co...to działa, bo dużo już wykreśliłam :) WARTO MIEĆ MARZENIA !!!

Wakacje dobiegają końca... pozostanie żal i tęsknota. 
Jak na złość pogoda się poprawiła i nie chce się wracać do codzienności "szkolnej"...nawet mnie jako mamie.
Razem z Miśkiem korzystamy więc z ostatnich wolnych, beztroskich chwil spędzonych na ogródku.
Wczoraj nawet przyłączył się urokliwy gość...

Do mojej "NIEBIESKIEJ KOTŁOWNI" przybyła nowa butelka, wspomnienie tego lata :)


Życzę upalnego i wyjątkowego
 ostatniego, wakacyjnego weekendu
Dziękuję za miłe komentarze 
Pozdrawiam
~~ivcia~~


12 komentarzy:

  1. Wspaniała odsłona nowego stołu:)To prawda marzenia czasami się spełniają:)
    No i za marzenia nie karają ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. to super,ze udalo ci sie spelnic kolejne mar5zenie z listy;)Zycze spelnienia pozostalych-buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kącik jadalniany. Wielkość stołu idealnie się wkomponowała.
    Ivciu, masz fajne marzenia :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście,ze warto miec marzenia. U mnie chociazby ten sweterek, byl sobie na takiej niezapisanej liście to do, to have...no ale z lat szkolnych , kiedy to namietnie listy do zrobienia zapisywalam, najprzyjemniejszy moment to wykreslanie:)oby stół slużył nie tylko od swieta, szkoda by taki piękny wykusz się marnowąl:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to prawda warto miec marzenia, czesto sie spelniaja. Fajnie ze spelnilo sie Twoje, piekny masz ten kacik jadalny, a jaki widok:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie,że warto mieć marzenia! Masz rację!
    Masz piękną jadalnię! Tyle okien!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto pewnie,ze tak.Wszystko piękne,ale największe wrażenie wywołał u mnie ....gość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje Ivciu spelnienie marzen zalezy tylko i wylacznie od naszego CHCIEJSTWA - jego stopnia natezenia i sily podswiadomosci. Moje marzenia spelniaja sie po kolei, kolejne - juz, juz, prawie:-)))
    Stol swietny - wart marzen:-)
    Usciski cieplutkie Ivciu!

    OdpowiedzUsuń
  9. KOCHANE, bardzo dziękuję za miłe słowa.
    Stół cieszy mnie bardzo, chodzę wokół niego i podziwiam.
    Kolejne marzenia do spełnienia czekają w zeszycie...co będzie następne ??? NIE WIEM :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. O takiej jadalni mogę pomarzyć. Skoro marzenia się spełniają to może i ja kiedyś taka będę miała. Jest piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł z tym zeszytem z marzeniami, muszę nad tym pomyśleć i może też sobie taki sprawię. Kto wie, czy takie zapisywanie nie motywuje marzeń, żeby się spełniały? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. smutne są stoły, których nikt nie odwiedza. Koniecznie go uruchom od czasu do czasu, chociażby z książką i kawą na chwilę.

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, TWÓJ KOMENTARZ...i POZDRAWIAM :)